[Pardus-kullanicilari] Yeni HDD bilgisayara nasıl tanıtılır?

H.Adil Dönmez adildonmez at gmail.com
27 Kas 2010 Cmt 15:11:32 EET

Merhaba.

Dün 2 tb.büyüklüğünde yeni bir HDD aldım: Western Digital, 7200 rpm., 64
mb.cache bellek. Bağlantısını dikkatle yaptıktan sonra heyecanla bilgisayarı
açıp baktım ki, hiçbir yerde görünmüyor. Windows 7 tarafında ise, diğer
sürücülerin arasında listelemese bile aygıt yöneticisinde görünüyor.

Bir arkadaşım sorunun, yeni HDD'in 64 bit olmasından kaynaklanabileceğini
söyledi ama bu doğruluğunu onaylatabileceğim bir bilgi değil. Kaldı ki 64
bit Win7 tarafında da kullanılabilir şekilde, sürücülerin arasında
görünmüyor. Yeni diskimi Pardus 2009.2'ye nasıl gösterebilirim.

Saygılarımla.

H.Adil Dönmez

--
Pardus'u denemelisiniz!...