[Pardus-kullanicilari] Geriye sayım

Süleyman Bostancı bostanci.suleyman at gmail.com
26 Kas 2010 Cum 22:27:25 EET

Konuya dahil olmayayım dedim ama tutamadım kendimi. Sürüm tarihinin bir gün
erken  birgün geç olmasında-mecazi anlamda-  mutlaka bir müşkiliyet vardır
ki bu zaten makul olarak açıklandı ve ben de okudum, kanaat getirdim. Kanaat
getiremeyenlerin durumunu çoçuksu sabırsızlıklarına yoruyorum. Sabredin
eleştirinizi sona saklayın. Kolay gelsin iyi günler.