[Pardus-kullanicilari] Geriye sayım

Hasan Bektaş hasbektas at hotmail.com
26 Kas 2010 Cum 01:37:21 EET

Merhabalar,

Girizgâh:
1-Aşağıdaki metni yazarken, isimlerin devamında olması gereken
"Bey"  sözcüğünü kaldırdığım için kusuruma bakılmamasını rica
ederim.Çok zamanımı alıyordu ve metnin uzun olmasına neden
oluyordu. Yaşımın  da, benden hayli küçüklere isimleriyle hitap etme
hakkını bana verdiği hak sanarak  yaptığım densizliğe aldırmayın
lütfen..
2-Pardus 1.0 CD'sini hâlâ saklayan birisi olarak bu platforma yazdığı
iletilerin  sonuna "Windows illetinden kurtulalım"  sloganı yazmaktan
vazgeçersem biliniz ki Erkan Tekman yüzünden olacaktır.
3-Ne yazdığıma dönüp bakmadım sürç-i lisan etmişsem affola.

Erkan'ın  şu "Pardus kullanıcıları arasında sıkça görülen bu (ve
benzeri) toptancı ve olumsuz tavrın geliştiriciler üzerinde herhangi bir
olumlu etkisi olacağını sanmıyorum." türünden "jakoben" tavırları  yok
mu! Kelimenin tam anlamıyla beni fena halde üzüyor. Pardus sanki
babasının malı, kendisi de bu platformun moderatörü.
Ünal'a ve diğer arkadaşlara yanıt yazmak ihtiyacını hissettiği anlar
olmuştur şüphesiz Erkan'ın ancak, aklına her geleni "yazamamak
konumundadır". Erkan , Sivas'a gittiğinden haberi olmadığı için
üzüntüsünden kahrolan Ünal'a akıl vermeye kalkışmadan önce Ünal'ın
herhangi bir iletisini okumuş olsaydı böylesine sert bir yanıt vermezdi.
Ünal'ın sayaç hususundaki iletisinin taşıdığı espriyi fark ederdi.
Erkan'a son bir önerim var. Bizim "bir bilen'imiz" yok ama Hüseyin
Bilen'imiz var. Hüseyin Bilen'le tanışmak mutluluğuna ne yazık ki
erişemedim. Entelektüel birikimi hakkında bir bilgim yok ama pardus
kullanıcılarını dertlerine derman olmak üzere verdiği gayretlere ve
inanılmaz boyutta hoşgörüsünden hareketle muhteşem bir birikime
sahip olduğunu söyleyebilirim. Erkan ileti yazmadan önce Hüseyin
Bilen'in fikrini mutlak alabilir.
Windows illetinden kurtulalım...
Hasan

Perşembe 25 Kasım 2010 günü (saat 20:38:32) Erkan Tekman şunları
yazmıştı:
> Perşembe 25 Kasım 2010 13:51:00 tarihinde Ünal Özüm şunları
yazmıştı:
bir

> Pardus kullanıcıları arasında sıkça görülen bu (ve benzeri) toptancı
ve
> olumsuz tavrın geliştiriciler üzerinde herhangi bir olumlu etkisi
olacağını
> sanmıyorum. Ürün takviminde değişiklikler tüm özgür yazılım
projelerinde,
> bırakın özgür yazılımları çoğu zaman sahipli yazılım firmalarında
görülen
> haller. Sürüm yönetiminin kullanıcıya daha kaliteli bir ürün sunma
> yönündeki yerinde (hatta yukarıdaki tepkiye bakınca cesur)
kararından az