[Pardus-kullanicilari] port yönlendirme

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
17 Kas 2010 Çar 00:07:14 EET

16.11.2010 23:12, osmank3 at gmail.com yazmış:
> Madem öyle bir durum var benim modemin airties olduğunu belirteyim

Merhabalar,
Henüz airties modem ile tanışmışlığım yok ancak en güzeli ağınız
dışındaki herhangi bir arkadaşınızdan yardım isteyerek sizin dış IP nizi
girip sonucu size söylemesi...

Eğer arkadaşınız da modem sayfasını görüyorsa o zaman bariz bir şekilde
yönlendirmede sıkıntı yaşadığınız ortaya çıkar. Yok eğer arkadaşınız
sayfaya yönlenebiliyor ama siz göremiyorsanız o zaman da airties modem
kullanım kitabına bakarak zyxel'de olan parametre karşılığını araştırmak
gerekecek...

--
Kolay gelsin,
Mucip:)