[Pardus-kullanicilari] Ext3 : Dosyaya dönüşen klasör :)

Husrev wapper at gmail.com
15 Kas 2010 Pzt 19:33:55 EET

Sevgili liste sakinleri;

Öncelikle iki listeye çapraz gönderi yaptığım için, özellikle e-postamı iki
kere alanlardan, özür dilerim.

Bugün beni hayrete düşüren bir durumla karşılaştım. Ext3 dosya sistemli bir
diskimde bir kalsörüm aynı isimli bir dosyaya dönüştü : ) Klasör simgesi
yerine içindeki vidyolardan birinin önizlemesi vardı. Dosya 17,6 KB
image/png olarak gözüküyor. Görüntülemek için bir programla açtığımda gerçek
bir png olduğunu gördüm. 128 x 80 çözünürlüğü.

Daha önce benzer bir durumla karşılaşan oldu mu?

Sizce problem

   - dosya sisteminde mi?
   - önizleme oluşturun kod parçacığında mı?

İletimi okuyan herkese teşekkür ederim.

--
Hüsrev Özayman