[Pardus-kullanicilari] gmail kendi gönderdiği iletiyi görmüyor

Bilge ŞEN bilgesen at msn.com
2 Kas 2010 Sal 17:41:33 EET

Merhaba, ttmail ile bazı sorunlar yaşayınca gmail'e geçmek istedim, ancak burada da başka sorunlar çıktı. Daha önce de bu sorun konuşulmuş ve gmail ayarlarından halledilebileceği Hüseyin bey tarafından belirtilmişti. Bir hayli aramama rağmen hangi ayarla ilgili olduğunu bulamadım. gmail hesabımdan listeye gönderdiğim iletiler gmail'de görülemiyor. Bu sorunu aşmak için kmail ayarlarını değiştirdim, kmail ile gönderme işini ttmail'e, almayı ise gmail'e ayarladım. Bu haliyle çalışıyor ancak bu kez de iletilerim spam olarak algılanıp işleme konmuyor. En iyisi bir arkadaş, gmailde kendi iletilerimi görüntülemenin yolunu söylese de ben de hesaptan hesaba atlayıp durmaktan kurtulsam! Bu iletiyi de kızımın hesabından yazıyorum...
Mustafa ŞEN
G. S. Öretmeni