[Pardus-kullanicilari] Pardus 2011 Paket yöneticic hatası

Cagdas Badar cagdas70 at gmail.com
2 Kas 2010 Sal 16:26:28 EET

Aynı sorun bende de var. Ben pisi paketini konsoldan geri yükledim. 3.0.0
apha 3 sürümü yüklendi. Ama sorun düzelmedi. Bende diğer güncellemeleri yine
konsoldan yaptım. Sorun düzelmediği gibi ekranda programlar ve bildiriler
yanıp sönmeye başladı. Programları ve menüleri kullanmak neredeyse imkansız
hale geldi.

Umarım sorunları en kısa zamanda düzeltirler.

Cagdas