[Pardus-kullanicilari] CEVAB VERDİM

Surhay surhay at ajiba.com
26 Mayıs 2010 Çar 00:42:13 EEST

Kıymetli Doruk arkadaşım.

Peşin karar vermişsiniz. Anlaşılan bilmeden, bu konudaki tüm cevapları
okumadan  bu içten (yürekten) satırları yazmışsınız.

Kesinlikle size bir sitemim yok. Bir yazarımızın çok meşhur bir sözü
var. "Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak"

Tam da sizin durumunuza uygun. Kelimelerimin biraz sert olduğunu
hissedebilirsiniz. Zaman zaman bende aynı duruma düşüyorum.  O nedenle
biliyorum. :-)

Ama inanın ard niyetimden değil bir kerede daha uyarmak istiyorum dikkat
çekici bir üslupla. Sizin (pardon bizim ) yani grubun saldırıya uğradığı
kesin.

1 - Saldırgan arkadaşımız (?) bir mesajında zaten kendisi söylemiş.

---------------------

*Niyazi Şenşakrak* niyazi.sensakrak at gmail.com
<mailto:pardus-kullanicilari%40pardus.org.tr?Subject=Re%3A%20%5BPardus-kullanicilari%5D%20%3D%3Fiso-8859-1%3Fq%3FKinder_S%3DFCpriz%3F%3D&In-Reply-To=%3CAANLkTilGAn97ypSh4jD9b7ZmibHQewKr2ndso1saFpjn%40mail.gmail.com%3E>
/22 Mayıs 2010 Cmt 23:07:29 EEST/

    * Önceki mesaj: [Pardus-kullanicilari] Kinder Süpriz <061261.html>
    * Sonraki mesaj: [Pardus-kullanicilari] Kinder Süpriz <061263.html>
    * *Mesaj sıralaması:* [ tarih ] <date.html#61262> [ thread ]
      <thread.html#61262> [ konu ] <subject.html#61262> [ yazar ]
      <author.html#61262>

>/  Yaptığınızın bir şeyler öğretmek istemekle bir alakasını göremiyorum ve bir
/>/  liste sakini olarak bu davranışından rahatsız oldum.
/>/
/Ya kanka şimdi şöyle bir şey var, önce siz diye başlamışsın sonra sen
diye devam ettirmişsin olmuyor böyle, bu bir.

İkincisi, bu tuş kombinasyonunu birşeyler öğretmek için gönderdim, ve
bu niyetimi de açıkça belirttim, gelmiş alakasını göremiyorum
diyorsun, ben daha ne diyeyim ki?
Deneyen öğrendi (tahminimce sn. Işıngör), denemeyen de bu threadde
gördü ne işe yaradığını  . Şimdi gelmiş bana bunun bir öğretme yöntemi
olmadığını söylüyorsun. Ne diyeyim arkadaşlar magic sysrq diye bir şey
varmış koşun basınca kapanıyormuş mu diyeyim?

EĞLENİN BİRAZ EĞLENİN!!!!

Bugünkü eylemlerimi burada sonlandırıyorum, ileriki zamanlarda görüşmek üzere.
--
YOU GOT TROLL'D!!! SMILE

hem

"Bugünkü eylemlerimi burada sonlandırıyorum"

diyor.

Hemde son satırda da söylediği "YOU GOT TROLL'D!!! SMILE"
"Bir trolünüz oldu. Gülümseyin" şeklinde çevrilebilir.

2- Yine bir arkadaşımız (Sayın Anıl Özbek) Web de / web sayfalarında
Troller ve Vandalizm konuları ile link vererek uyardı.
     http://liste.pardus.org.tr/pardus-kullanicilari/2010-May/061284.html

Bağlantıyı bir defada ben vereyim kendisine de (Anıl beye) şahsen
teşekkürlerimi iletiyorum, bu konuda daha teknik bir bilgiye sahip
olmamı sağladığı için.

http://tr.wikipedia.org/wiki/Troll_zararlıları#Trolleri_beslememek
<http://tr.wikipedia.org/wiki/Troll_zararl%C3%BDlar%C3%BD#Trolleri_beslememek%3Chttp://tr.wikipedia.org/wiki/Troll_zararl%C4%B1lar%C4%B1#Trolleri_beslememek>

Yukarıdaki bağlantıdan diğer saldırı çeşitleri hakkında da bilgi
edinebilirsiniz ve dikkat ederseniz Wikipedia bile bu ve benzer çok
çeşitli saldırılara maruz kalabiliyor.

Pardus kullanıcıları grubu yöneticilerimizin zaman zaman sert üslüp
kullansalarda, bilgi birikimlerini sorgulamak haddim değil ama
niyetlerinin kesinlikle iyi (ve/veya pozitif) olduğuna inanıyorum. Bu
konuda forum/grup yönetimine ve serbest yazılım konusunda alın teri
döken arkadaşlarıma güvenim tamdır.

Sevgiyle ve sağlıcakla.

Surhay Süren
Pardus  kullanıcısı