[Pardus-kullanicilari] CEVAB VERDİM

Cagacan Deger cagacan at gmail.com
25 Mayıs 2010 Sal 09:23:14 EEST

 Şahıs iyi yada
> kötü niyetli , nerden biliyoruz? . Doğru üslupla yapılan bir konuşma sonucu
> belkide verdiği zararı telafi etmek isteyecek bir kişiydi.

Eğer şahıs iyi niyetli olsa bu yazılanları görüp "Ha demek ki ben kötü
birşey yapmışım, en azından yazıp özür dileyeyim" der veya konuyu
kapatır hiç üzerine düşmezdi. Fakat en azından beni şu anda gönderdiği
şahsi maille rahatsız ve taciz ediyor. Cevap vermediğim için devamı
yok şimdilik ama bu yazdıklarımdan sonra olursa şaşırmam.

Kolaylıklar,

Çağaçan Değer