[Pardus-kullanicilari] Pardus Kurumsal 2 - FTP Programi

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
24 Mayıs 2010 Pzt 10:57:38 EEST

24.05.2010 10:38, Server Acim yazmış:
> Fakat, "Programlar-İnternet" içinde herhangi bir FTP programı
> göremedim. "gftp" veya "FileZilla" gibi bir yazılım bu programlar
> arasına yerleştirilecektir diye umuyorum.
Merhabalar,
Tam olarak kullanım amacınız nedir? Sadece büyük boyuttaki dosyaları
siteye ekleyip herhengi bir yerden indirebilmek mi yoksa dışarıdan ftp
programları ile makinaya bir şey yazdırmak da istiyor musunuz?

Şayet sadece okuma yapmak istiyorsanız http sunucu ile de bu mümkün.
Hatta şifre bile veriebiliyorsunuz.

Abdullah ÜLKER bey bir ara güzel bir not yazmıştı bir yerlerde ama şimdi
ulaşamıyorum. Bir araştırın. Bulamazsanız benim http conf dosyasını
göndereyim.

--
Kolay gelsin,
Mucip:)