[Pardus-kullanicilari] Pardus Kurumsal 2 - FTP Programi

Server Acim serveracim at gmail.com
24 Mayıs 2010 Pzt 10:38:03 EEST

Merhaba,
Ben Konservatuvar Müdürlük odasındaki bilgisayarda Pardus Kurumsal 2
[02.02.2010 - Preview] kurdum ve şu anda da en güncel halini kullanıyorum.
Bu sürümün henüz "test" aşamasında olduğunu biliyorum. Fakat,
"Programlar-İnternet" içinde herhangi bir FTP programı göremedim. "gftp"
veya "FileZilla" gibi bir yazılım bu programlar arasına yerleştirilecektir
diye umuyorum.

Bu konuda değerli geliştirici arkadaşlarımızdan bir yanıt alabilme şansımız
var mıdır acaba?

Saygı ve sevgilerimle.

--
Server ACİM