[Pardus-kullanicilari] Pardus'un Kamu Kurumlarında Kullanımı

Kursad Karslioglu kursadkarslioglu at gmail.com
23 Mayıs 2010 Paz 20:12:04 EEST

Caner Bey, söylediklerinizde haklısınız. Bunun yanında hem resmi analiz ve
raporlar yazmak, hem de teknik olmayan personel ve müşterilere anlatım yapma
konusunda gerekli tecrübelere sahibiz. Fakat tecrübe ve bilgiye sahip olmak
elbette yetmiyor. En azından daha fazla bakış açısı ve fikir verimliliği
arttıracaktır.

Bu konuda açık bir kapı bulduk ve elimizden geldiğince yüklenmemiz sorun
olmayacaktır. Bu nedenle bir portal oluşturup, bu raporu birlikte her geçen
gün geliştirip ilgili/ilgisiz vekillere periyodik olarak göndermekte bir
sakınca görmüyorum. Bu çalışma sırasında uzmanlığı kapsamına giren
arkadaşların bahsettiğiniz konularda da yardımları olacağını umarım.

Raporun son halini doğal olarak sizlerle paylaşacağım. Bu raporu olduğu gibi
yada geliştirerek, istediğiniz/uygun gördüğünüz  siyasi partilerin il/ilçe
başkanlıklarına, bu partilerin millet vekillerine bir veya birkaç kere
(hatta isyan ettirene kadar) teslim edebilir ve konuyu  takip edebilirsiniz.
Vekillerin asli görevlerindendir sizleri dinlemek. Merak etmeyin,
tecrübelerime dayanarak söylüyorum, en kötü ihtimalle oy kaygısı yüzünden
sizleri dinleyecek ve cevap verebilmek için konuyu uzmanlara taşıyarak
incelemelerini isteyeceklerdir.

Raporun son halini gönderdiğimde sizlerin de üzerinde söyleyecek çok sözünüz
olacağından eminim. Bu aşamada uyarı ve tavsiyelerinizi elimden geldiğince
dikkate almaya çalışacağım.

Uyarınız için teşekkür ederim.

Saygılarımla.