[Pardus-kullanicilari] Pardus'un Kamu Kurumlarında Kullanımı

Caner Güral cgural at gmail.com
21 Mayıs 2010 Cum 14:10:05 EEST

Kursad Karslioglu şöyle yazmış (21-05-2010 12:15):
> Bilgi için teşekkür ederim.
>
> Hazırlayacağımız rapor gerekli komisyonların kurulma çalışmaları
> kapsamında ele alınacaktır. Resmi/Gayrı resmi Meclis içerisinde her
> partinin ve başka komisyonların alt komisyonu olarak Ar-Ge
> komisyonları bulunmaktadır. Mümkün olursa, iletişim kurabileceğiniz ve
> bilgi alabileceğiniz kaynaklar hakkında sizleri gelişmelerden elimden
> geldiğince haberdar etmeye çalışacağım.
>
> Saygılarımla.
>
> Kürşad Karslıoğlu.

Merhaba,

İlk iletinizde belirttiğiniz, sunmamızı istediğiniz fikirleri bilimsel
bir çalışma olarak bir öğretim görevlisiyle işlemek, konunun resmiyeti
açısından daha uygun olmaz mı?

Bir Eğitim Fakültesi öğrecisiyim. Yüksek lisans ve doktora
çalışmalarının kapsamıyla ilgili çok bilgi sahibi değilim ancak çay
içmelerinde, dinlencelerde bu alanda makale yazan, makale çeviren,
onaylatan yüksek lisans öğrencileri ve daha fazlası öğretim
görevlilerinden haberdarım. Daha önce de bir konunun resmen
işlenebilmesi için buna benzer akademik bir çalışmada geçmesinin konunun
sürdürülebilirliğine ve araştırılabilirliğine katkıda bulunabileceğini
duymuştum.

Tekrar belirteyim, bu konuda üstün bilgi sahibi olmadan sormak
istiyorum: bizden almaya çalıştığınız fikirleri içeren akademik bir
çalışma var mıdır? (Yerli bir akademisyen tarafından yapılması gerek
değildir sanırım.) Varsa yararlanmak, konunun Meclis'e taşınmasında
fayda göstermez mi?

--
Caner GÜRAL