[Pardus-kullanicilari] Bluetooth obex sorunu.

sinan jeetli sinanyildizcelik at hotmail.com
15 Mayıs 2010 Cmt 22:30:38 EEST

selam özgür bey benimde telefonda bluetooth sorunu var telefon eşleşöedi diyor akranın sağ tarafında  cihazı görüyor fakat arama yaptırdığımda  nokia 6680 bu cihaz çalışmıyor diyor ama başka işletim sisteminde çalışıyor  bir türlü başaramadım
 bu yüzden bir kart raider ve kart aparatı aldım artık böyle kullanıyom :) saygılar selamlar