[Pardus-kullanicilari] pardus 2009.1 exper karizma RTL DO315 dizüstü PC de donma oluyor

i a zonguldak37 at hotmail.com
11 Mayıs 2010 Sal 15:00:13 EEST

değerli pardus gönüllüleri arkadaşlar

ben exper karizma RTL DO315 modeli dizüstü bilgisayar aldım pardus 2009.1 yükledim

herşey gayet güzel yüklendi sorunsuz ama PC yi tekrardan açtığımda 2 ile 5 dakika arasında

tamamen donuyor hiç bir işlem yapamıyorum tekrardan kapatıp açmak zorunda kalıyorum

ben yaklaşık 4 veya 5 yıldır pardus kullanırım çalışan CD de açtım sorun yok diye

bu PC yi aldım açıp ekranı görünce tamam pardus uyumlu dedim aldım ama keşke

5 dakika bekleseydim o zaman sorun belli olurdu ama bir kere aldım artık dönüş yok

yalnız Pardus 2009 yuklediğim zaman hiç sorun yok gayet güzel sorunsuz çalışıyor

ama güncelleme yaptıktan sonra 2009.1 geçtikten sonra yine aynı donmalar oluyor

yani sorun 2009 da yok 2009.1 de oluyor ekran kartı driverlerinin hepsini indirdim

ama hala sorun devam ediyor ubuntuyu denedim sorun yok pardus kurumsal2 de kurdum ondada sorun yok

bana bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim

donanım bilgilerim aşagıdaki gibidir

saygılarımla

ibrahim akpınar

marka ve model : exper karizma DO315 dizüstü modeli

işlemci             : intel pentium dual core T4400

chipset            : SiS 671/671DX/671FX/672

anakart            : MSI MegaBook CX500/CX600 (MS-1682)

ekran kartı        : ATI Mobility Radeon HD 4300 Series (512 MB)

ses kartı           : Realtek ALC662 @ SiS High Definition Audio Controller

wiraless            : Atheros AR9285 Wireless Network Adapter (192.168.2.4)

ethernet  LAN    : SiS191 Ethernet Denetleyicisi

HDD                 : SAMSUNG HM320II ATA Device (320 GB, 5400 RPM, SATA-II)

DVD RW            : HL-DT-ST DVDRAM GT30N ATA Device

Windows Live Hotmail: Arkadaşlarınız Facebook'taki güncellemelerinizi doğrudan Hotmail®'den alır.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/see-it-in-action/social-network-basics.aspx?ocid=PID23461::T:WLMTAGL:ON:WL:tr-tr:SI_SB_4:092009