[Pardus-kullanicilari] "Masaustunu Goster" Panel'den Silindi

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
15 Mayıs 2010 Cmt 18:16:20 EEST

15 Mayıs 2010 18:00 tarihinde Adil ALPMAN <adil at alpman.net> yazdı:

> Merhaba Anil Bey;

Merhaba, bahsettiğiniz durum ancak programcık kendisine atanmış simgeyi
bulamadığı zaman gerçekleşiyor diye biliyorum.

/usr/kde/4/share/kde4/services/desktop.desktop dosyası preferences-desktop
simgesini kullanıyormuş:

Icon=preferences-desktop

Bu simgenin de bildiğim kadarıyla sisteminizde olması gerekiyor:

/usr/share/icons/milky/128x128/categories/preferences-desktop.png
/usr/share/icons/oxygen/128x128/categories/preferences-desktop.png

Bu dosyaları kontrol eder misiniz. Bu durumu sadece şu an açık olan oturumda
mı tekrarlayabiliyorsunuz yoksa tüm oturumlarda var mı?

Bu arada, bence bu programcığın geliştiricisi doğru simgeyi seçmemiş.
Doğrusu bence user-desktop.png (
/usr/share/icons/oxygen/128x128/places/user-desktop.png ) olmalı. Milky ile
anlaşılmıyor ama Oxygen kullanıyor olsaydım rahatsız olurdum.