[Pardus-kullanicilari] "Masaustunu Goster" Panel'den Silindi

Adil ALPMAN adil at alpman.net
15 Mayıs 2010 Cmt 18:00:42 EEST

Merhaba Anil Bey;

Oncelikle yardiminiz icin tesekkurler.

Dediginiz sekilde menuden bulup, sag fare tusu ile surukle-birak yontemi
ile "Takili USB Aygitlari" nin yanina ikonu koymayi basardim ancak bu
kez de hala bir onceki seferdeki gibi ikon var ancak ikonun simgesi yok
yani beyaz zemin uzerine kirmizi bir soru isareti olarak gorunuyor
ikonun resmi...

Bu ikonun resmini ilk yani eski haline nasil getirebilirim acaba?

Tesekkurler...

Adil ALPMAN