[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009.1 Guncelleme Sorunu

Adil ALPMAN adil at alpman.net
5 Mayıs 2010 Çar 23:12:27 EEST

Oncelikle nazik onerileriniz icin cok tesekkur ederim Sinan Bey...

Aslinda ben de windows tan kurtulup ozgur bir isletim sistemi ile yasamayi
cok uzun yillardir istemekte ve yillardir isimin de geregi olarak bircok
linux surumunu denemis biriyim ancak ya benim beceriksizligimden yada linux
un gelisme ihtiyacindan dolayi simdiye kadar linuztan ozellikle multimedya
uygulamalarinda birturlu istedigim verimi alamamaktayim... :(

Eger windows ta calistirabildigim elimin aleti denebilecek her yazilimi eger
linuxta da calistirabilsem zaten inanin windows un yuzune bile
bakmayacagim... :)

Tekrar Tesekkurler, Iyi Aksamlar...

Adil ALPMAN