[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009.1 Guncelleme Sorunu

sinan jeetli sinanyildizcelik at hotmail.com
5 Mayıs 2010 Çar 22:11:39 EEST

selamlar adil bey windows kurulu iken pardusu  aynı hdd ye kurmak sorun yaratıyor yani windows başka işletim sistemini kabul etmiyor
bende aynı sorunları yaşamıştım  ilk önce temiz bir format atıp pardusu nuzu kurun  daha sonra güncellemelerinizi yapın kurulumda size başka bir işletim sistemi kuracakmısınız diye soruyor evet deyip gerekli disk alanını ayırdıktan sonra rahatca kurunuz
güncellemeler yaklaşık 30 dakika kadar sürüyor ama gereksiz kullanmak istemediğiniz güncellemeleri kurmanızı tavsiye etmem çünki hdd de gereksiz yer kaplar ne ile meşgul iseniz yada ne tür programlar istiyorsanız önce onları paketten alın ve daha sonra güncelleme yapın sorun olmıyacaktır daha sonra windows sp3 işletim sisteminizi kurunuz  ve sorunsuz kullanırsınız
benim  pc de windows da vardı ama artık pardus a alıştım bu yüzden windowsu da kaldırdım  bence sizde windowsu bir an önce bırakıp kurtulmanız  kendi kendine  güncelleme yapıp  hdd yi şişiren sonrada küt diye çöken bir sistemle hiiç uğraşmayın ;) derim
5 aydır pardus kullanıyorum  çok da memnunum ve 5 aydır hiç format atmadım windows olsaydı şimdiye 5 kere format yemişti :)
NOT: indirdiğiniz pardus 2009.1 iso  cd nizi veri kontrolu yaptınızmı  kayıt sırasında kontrol süz cd kurulumda  hata yapmaya sebeb veriyor sorun bundada ola bilir
saygılar selamlar