[Pardus-kullanicilari] Samsung Story problemi

Server Acim serveracim at gmail.com
5 Mayıs 2010 Çar 21:09:56 EEST

2010/5/5 Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr>

> Merhaba,
>
> Wed, 5 May 2010 17:00:36 +0300, Server Acim <serveracim at gmail.com> :

> VFAT olduğuna emin misiniz, NTFS olmasın?
>
> Ben dün bir Western Digital 1 TB ile uğraştım. Kutusunda NTFS formatlı
> geldi. Windows okuyabiliyor, Linux okuyamıyordu. Kutusunda Mac'de
> kullanmak için tekrar formatlanması gerekir diyordu. Windows'ta tekrar
> NTFS formatlamaya çalıştım, "formatlanamıyor" dedi. Linux'da NTFS
> formatlayınca artık her iki tarafta da okunabilir hale geldi.
>
> Eğer içinde bir veriniz yoksa (anlatımınızdan içi henüz boş gibi
> [...]

Doruk, yardımın için teşekkür ederim.
Ben sorunu şöyle çözdüm.
Kızımın Mac Book'u var. Oraya taktım ve ilk olarak diskte bozukluk olduğunu
söyledi. Ben de "initialize" seçeneği ile hard diste ms-dos olarak sildim.
Ve formatladım.
Sorun çözüldü. Hem Windows'ta, hem MAC'te, hem Pardus'ta görebiliyorum.
Yazabiliyorum. Okuyabiliyorum.

Sevgiler.

--
Server ACİM