[Pardus-kullanicilari] Samsung Story problemi

Server Acim serveracim at gmail.com
5 Mayıs 2010 Çar 17:00:36 EEST

Merhaba,
Bugün, masaüstü bilgisayarımın hard disk kapasitesine takviye amacıyla
"Samsung Story 1 TB" harici disk aldım.
Bağlantıları hazırladım, Pardus'u açtım. Ve cihazı açtım. Tamam açıldı.
Hard disk formatının "vfat" olduğunu gördüm. Ardından cihazdaki hazır gelen
yazılımları ve dosyaları Pardus'un /home dizinine kopyaladım.
Bu .exe dosyalarını ve PDf dosyalarını Samsung'dan sildim.

Fakat, bilgisayarı yeniden başlattığımda Samsung'un off düğmesinden on'a
getirerek açıyorum. Açıldığına dair bildirim geliyor:

http://xs.to/image-11BA_4BE176D0.jpg

Fakat, aygıt Pardus'da "mount" edilmiyor.

Off düğmesini çeviriyorum. Cihazın kapandığı bildirimi geliyor.
http://xs.to/image-F4BA_4BE176D0.jpg

Aynı, şekilde Windows'ta da aygıt yüklendiği sistem bildiriminden geliyor,
fakat, hard diskin için görülmüyor.

Pardus'ta "lsusb" komutunda da aygıtın bağlı olduğu gözüküyor.
http://xs.to/image-3519_4BE176D0.jpg

Bu konuda "acil" yardım rica ediyorum.

Sevgiler.

--