[Pardus-kullanicilari] ARM için Pardus, çapraz derleme ve qemu

Cagdas Simsek cagdas_simsek at yahoo.com
5 Mayıs 2010 Çar 10:16:01 EEST

Kaan Selam,
Bu işin çoook ama çok acemisi olarak sesleniyorum; tesadüfen ARM işlemcili bir netbook edindim. (128 MB RAM ve 2 GB harddisk, komik ama gerçek :-) ) Üzerinde hazır gelen Win CE'yi uçurdum ama henüz LINUX kurmayı başaramadım. Sanırım şu link biraz yardım edecek bilgileri sunacak. En azından fikir verir. Bende gelişme olursa yazarım.
 http://ubuntuforums.org/showthread.php?s=68b13f2f027a85142afac278c7b62add&t=1349626&page=28

Cagdas Simsek