[Pardus-kullanicilari] ARM için Pardus, çapraz derleme ve qemu

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
5 Mayıs 2010 Çar 09:37:49 EEST

[1] adresinde şubat ayında geliştirici listesine atılan bir eposta
bulunuyor. Bu epostada arm için Pardus'un çapraz derleme ile başka bir
sistem üzerinde oluşturulup sonra arm işlemcili sistem üzerinde
oluşturulabileceği yazıyor. Bu inşa dosyalarını [2] kullanarak nasıl arm
için Pardus oluşturabileceğimi öğrenmek istemiştim. Sonrasında qemu ile
arm-cortex-a8 işlemci üzerinde çıktıları denemek istiyorum [3].
Yardımlarınız bekliyorum arkadaşlar.

Kolaylıklar,
Kaan

[1] http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2010-February/023230.html