[Pardus-kullanicilari] cd sürücüsü

sinan jeetli sinanyildizcelik at hotmail.com
2 Mayıs 2010 Paz 18:12:19 EEST

selamlar arkadaşım ilk önce masa üstündeki  ev dizini sekmetine tıkla  açılan dolpin  penceresinde sol tarafta kök dizin  dene bir kutucuk göreceksin bu kutuya tıkla açılan sekmelerden  media yazan klasörü açıp içerisinde cda yazan cd sürücün olacaktır
ayrıca başlat butonun dan tılayıp sistem bilgileri isimli programı çalıştırarak cd sürücü yada hdd gibi pc nizin tüm özelliklerini görebilirsiniz birde ana sayfada sol alt köşede  başlat butonunun yanındaki sekmelerde takılan aygıt var bir cd taktığınızda burdan açılan cd nin ne şekilde nasıl kullanmak istediğinizi ve cd içeriğini görmenizi sağlayan seçenek var ordanda ulaşa bilirsiniz  saygılar