[Pardus-kullanicilari] cd sürücüsü

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
1 Mayıs 2010 Cmt 12:17:34 EEST

Enver bey, olağan koşullar altında sürücüye cd taktığınızda size cd
takıldığına dair ufak bir pencere içinde bir uyarı gelmesi gerekiyor. Eğer
böyle bir uyarı gelmiyor ise alt-f2 tuşlarına basıp konsole yazıp enter'a
basın. Açılan uçbirim penceresinde dmesg komutunu verin. Çıktıları bir
sudrap'a kaydedin. Ayrıca CD takılı iken uçbirimde mount komutunu verin ve
çıktısını kopyalayıp sudrap'a yapıştırın.

Sudrap'a yapıştırabilmek için adres: http://www.sudrap.org/paste/text/

Kolaylıklar,
Kaan