[Pardus-kullanicilari] sistem kilitlenmesi restart ve açılmama

Fırat ÖNGÜL krizalit at gmail.com
27 Haz 2010 Paz 22:39:59 EEST

internette biraz daha araştırdım network komutu ile ağ yöneticisindeki
profili tekrar oluşturdum ve ethernet kartının rahmetli olduğunun farkına
vardım.
yeni bir ethernet kartı takıp yine grafik ekran kapalı ve çekirdek güvenli
ayarlar ile açıyorum. şu an internet bağlantısı var dışarıyı pingliyor,
servislerden de apache ve mysql in çalıştığını görüyorum ama networkdeki
diğer bir makineden pardus makinenin ip sini girdiğimde normalde
görüntülenmesi gereken web sayfası açılmıyor bu konuda ne yapabilirim?