[Pardus-kullanicilari] Pardus'u öven bir köşe yazısı.

ercan güzel korsan_-_ercan at hotmail.com
24 Haz 2010 Per 21:34:44 EEST

slm abi ii akşamlar bi konuda sizin yardımınıza ihtiyaım var ben herhangi bir linuz sürümünde openLDAp kurmak ve kullanıcılara izinler vermek istiyorum bu konuda yardımcı olabilirmisiniz??  ldap kurulumunu yapıyorum ama ayrlamalarını ve gerekli izinleri nasıl vereceğimi bilmiyorumm.. ubuntu ve parduste denedim kurulum gerçekleşiyor ama ayarlamaları yapamıyorumm lütfen bana yardımcı olurmusunuz?? bunlrla alakalı varsa komut yada türkçe döküman varsa gönderirseniz çok sevinirim şimdiden yardımlarınız için tşk ederim ::