[Pardus-kullanicilari] Pardus'u öven bir köşe yazısı.

selim ok selimok at gmail.com
24 Haz 2010 Per 21:30:49 EEST

2010/6/24 Ali E.İMREK <alierkanimrek at gmail.com>

> Bu başlığa uzun paragraflar yazmak için zaman ve enerji ayıran arkadaşların
> bu zaman ve enerjiyi E-dergi ve Wiki için kullanmaları Pardus ve
> topluluğumuz için iyi bir katkı olacaktır.

Böylesine tartismalari tümüyle yararsiz mi görüyorsunuz acaba? Ben sahsen bu
tür tartismalardan cok sey ögrendim. Arada ufak tefek de olsa yeni seyler
ögrenebiliyor insan. Ayrica bu liste arsivleniyor. Belki günün birinde
birileri denk gelir okur, faydalanir. :)

Dergiye, wiki'ye yazi yazmak da güzel bir sey tabii ama burada konusulanlar
da bosa degil bence :)

Iyi calismalar,
Selim

--