[Pardus-kullanicilari] Pardus'u öven bir köşe yazısı.

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
23 Haz 2010 Çar 22:28:03 EEST

Hüsrev bey
Yanlış bilmiyor ve hatırlamıyorsam düzeltin Ubuntu *Debian Tabanlı* değil
mi? Debian tabanlı bir sistem üzerine inşa olunmuş Ubuntu, Knoppix ... gibi
dağıtımların
*(İşte sizin taklit* yoluyla üretilir fikrine yaklaşır.*)* cümlesinin
bütününü algılamadaki taklit yoluyla üretilir fikrine yaklaşır anlamını
çıkaramayışınız ve taklit algılamanızın yanlış olduğunu hatırlatmak isterim.
Pardus mimarisinin Linux çekirdeği üzerine kurulu kendine özgü sıfırdan inşa
edilen Linuz dağıtımı olduğunu belirtmiştim .Ne slacware ne debian tabanlı
ki adı geçen Debian v.s birer linux dağıtımıdır ve de Pardus gibi linux
çekirdeği üzerine kendi mimarilerini oluşturmuşlardır. İyi akşamlar