[Pardus-kullanicilari] Vekil sunucu ayarları

Coskun AKTAS CAKTAS at IAOSB.ORG.TR
22 Haz 2010 Sal 14:49:20 EEST

Komut bilmiyorum ama Windows kontrol panelde  Winsock Proxy veya Program Ekle Kaldir'da WinSock veya ISA gibi kelimeler iceren programciklara bakabilirsiniz.

Kontrol panelde isa server var.

Bir de Windows'da iken cmd programini calistirip su komutu yazip yanitini gonderebilir misniz?

telnet pop3.sunucunuzun.adres 110

Aynisini belki bir de Pardus'ta deneyebilirsiniz. pop3.sunucunuzun.adresi dedigim yere gercek sunucu adresini veya IP adresini yazacaksiniz tabii ki.

Doğrumu yazdım bilmiyorum. telnet pop3mail.izsmmmo.com110
Bağlanıyor pop3mail.izsmmmo.com110…Ana bilgisayara bağlantı açılamadı….bağlantı noktası 23: Bağlantı başarısız