[Pardus-kullanicilari] OpenOffice 3.1.0

Muhammed YAZICIOGLU muhammed.yazicioglu at gmail.com
22 Haz 2010 Sal 14:39:55 EEST

Merhaba ArkadaÅŸlar;

OpenOffice 3.1.0 kullanıyorum..
Galeri'yi açıyorum; ekranın yarısında galerideki resimler, yarısında da
sunu sayfası varken;
Galeriden bir resmi sürükleyip sunu sayfasına bırakıyorum (eklendi
manasında + sembolü çıkıyor) ama eklemiıyor.. Sağ fareye tıklayıp
kopyala sonra yapıştır yaptığımda da olmuyor, panodaki en son şeyi
yapıştırıyor, yani kopyalamamış demek..

Emre Erenoglu yazmış:

--

Muhammed YAZICIOÄžLU
Elek. Elekt. Müh.

OnPro Bil. Ä°let. Tek.
www.onpro.com.tr

__________ ESET NOD32 Antivirus Akýllý Güvenlik tarafýndan saðlanan bilgiler, virüs imza veritabaný sürümü: 5075 (20100430) __________

Ýleti ESET NOD32 Antivirus Akýllý Güvenlik tarafýndan denetlendi.

http://www.nod32.com.tr