[Pardus-kullanicilari] Driver Kurulum

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
21 Haz 2010 Pzt 20:10:40 EEST

Buradan bana cevap yazan bütün arkadaşlara öncelikle teşekkür ederim. Yalnız
ya benim sorduğum soruda bir yanlışlık vardı yada ben sorunumu anlatamadım.
Burada anlatılan her şeyi yaptım ancak bilgisayarım güvenli kip haricinde
açılmıyor. Benim asıl öğrenmek istediğim şey şu;
EKRAN KARTIM ATİ MOBİLİTY RADEON HD 5165 bu ekran kartının 1-2 gün önce
Linux sürücüsü yayınlandı, acaba bu sürücü Pardusta çalışmıyormu, neticede
Pardus ta bir linux versiyonu. Bildiğim kadarı ile Fatih bey ekran kartları
ile ilgileniyor. ATİ nin yayınladığı bu ATİ MOBİLİTY RADEON HD 5165 ekran
kartının sürücüsü Pardusa uyarlanamıyormu bu konu hakkında eğer açıklayıcı
bilgi verebilirseniz çok sevinirim.