[Pardus-kullanicilari] Driver Kurulum

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
20 Haz 2010 Paz 16:48:57 EEST

Henüz kurmadım. Anıl beyin anlattığı şekilde deneyeceğim. Ancak şu an
görevim gereği dağın başında oldugum için normal internetim yok Avea Mobil
ile bağlanıyorum. Malesef ne yaptımsa Avea Mobil modemi Pardusta
çalıştıramadım. Burası yeri değil ama Avea yı aradım konu ile ilgili olarak
yardım istedim onlarda beni Avea nın Mobil Modem Üreticisi Garajmobil e
yönlerdi (http://www.garagemobile.com.tr/). Bugün aradım yarın mesai
saatleri içerisinde aramamı istediler bu vesile ile onlarıda Pardus
konusunda uyarmış olurum, en azından  ürünlerinde Pardus desteğini
sağlayabiliriz. Böylece modem konusuda çözülmüş olur inşalah.