[Pardus-kullanicilari] Açılışta servislere sıralama vermek ?

Haşmet Olcay itechinn at gmail.com
17 Haz 2010 Per 10:21:05 EEST

Merhabalar;

Tam yol olarak verdim 3 saniye kadar sleep eklediğimde sadece bekliyor,sonra
local.start işlemesini hata ile sona erdirip servisleri ve eth arayüzünü
etkinleştiriyor.

Sorun özetle,local.start'ın servislerden önce çalıştırılıyor olması.
Servislerden sonraya bir betik eklemeye çalışmanın yollarını aramaktayım.

Saygılarımla