[Pardus-kullanicilari] Açılışta servislere sıralama vermek ?

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
16 Haz 2010 Çar 20:35:42 EEST

On Wednesday 16 June 2010 20:23:30 Haşmet Olcay wrote:
> Merhabalar;
>
> Bulunduğum işletmede Win2003 - Active Directory üzerine kurulmuş Domain
> sistemi mevcut. Pardus kullandığım bilgisayarı Pardus kurumsal 2 kullanarak
> Domain'e dahil ettim ancak şuan sıkıntı şu şekilde baş gösterdi.
>
> Bilgisayarı kapatınca yada yeniden başlatınca AD üzerindeki kullanıcıların
> oturum açabilmesi için öncelikle bilgisayarın Yerel oturumunu açmak,sambayı
> restart etmek wbinfo -g ve wbinfo -u ile bilgileri ekrana almak  ve
> akabinde oturum kapatmak gerekiyor. Bu işlemleri yapmamak için bu
> [...]

Belki şu yöntem işe yarayabilir. Network profilinizin adının "ev" olduğunu
varsayalım. Eğer /etc/network/netlink.d dizinini oluşturup altında "ev.up"
adını verdiğiniz bir betiğe o komutları yazarsanız bağlantı kurulduktan sonra
istediğiniz komutlar çağrılabilir. Benzer şekilde aynı dizinde "ev.down" adını
vererek oluşturduğunuz betik, bağlantı koparıldığında çalışacaktır.