[Pardus-kullanicilari] Açılışta servislere sıralama vermek ?

Haşmet Olcay itechinn at gmail.com
16 Haz 2010 Çar 20:23:30 EEST

Merhabalar;

Bulunduğum işletmede Win2003 - Active Directory üzerine kurulmuş Domain
sistemi mevcut. Pardus kullandığım bilgisayarı Pardus kurumsal 2 kullanarak
Domain'e dahil ettim ancak şuan sıkıntı şu şekilde baş gösterdi.

Bilgisayarı kapatınca yada yeniden başlatınca AD üzerindeki kullanıcıların
oturum açabilmesi için öncelikle bilgisayarın Yerel oturumunu açmak,sambayı
restart etmek wbinfo -g ve wbinfo -u ile bilgileri ekrana almak  ve akabinde
oturum kapatmak gerekiyor. Bu işlemleri yapmamak için bu komutları
local.start'a ekledim. Ancak local.start Network servisinden önce kontrol
edildiği için komutlar maalesef çalışmıyor.

While ile sunucuya ping atıp yanıt alana kadar beklemesini gereken betik
ekledim, bu sefer de sistem ping atamadığı için açılmak bilmiyor.

Yukarıdaki yazılanlara bağlı olarak Network servisinden sonra bu işlemleri
nasıl gerçekleştirebiliriz ?

Saygılarımla

H.Aytekin OLCAY