[Pardus-kullanicilari] Vestel

Husrev wapper at gmail.com
16 Haz 2010 Çar 16:11:13 EEST

2010/6/16 Zafer OSMANOGLU <zosmanoglu at gmail.com>

> Fatih bey şunuda rahatlıkla belirteyim masaüstü bilgisayarımda Pardus
> 2009.2 kurulu ve başka işletim sistemi yok mükemmel çalışıyor, eve gelen
> misafirler bilgisayarı açıp baktıklarında çok beğendiler ve emin olun
> tamamına Pardus 2009.2 kurdum. Herkes çok memnun oldu, dolayısıyla bu
> işletim sistemini daha fazla  yaygınlaştırabilmek için  bir şekilde ekran
> kartı sorununu çözüp her bilgisayarda çalışır hale getirilebilirse inanın
> yaygınlaşması çok daha çabuk olacaktır.

Zafer bey uzun bir süredir listeyi takip ediyorum ve listeye katkılarınızın
gerçekten takdire şayan olduğunu düşünüyorum.

Söylediklerinizde bence de haklısınız. Ancak Fatih beyin de amacı bütün
donanımlarda açık kaynak kodlu işletim sistemlerinin kullanımının mümkün
olması. Sadece kendisi bunun sağlanmasında donanım üreticilerinin aktif rol
alması için onlara yaptırım yapılması gerekliliğini dile getirmiş yoksa
esasta hepimiz aynı düşünüyoruz, bu tür teferruatta kalan fikir
farklılıkları ise topluluğa renk katıyor.

Herkese iyi çalışmalar.

Hüsrev Özayman
husrev at ozayman.com