[Pardus-kullanicilari] Vestel

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
16 Haz 2010 Çar 15:53:52 EEST

Fatih bey şunuda rahatlıkla belirteyim masaüstü bilgisayarımda Pardus 2009.2
kurulu ve başka işletim sistemi yok mükemmel çalışıyor, eve gelen misafirler
bilgisayarı açıp baktıklarında çok beğendiler ve emin olun tamamına Pardus
2009.2 kurdum. Herkes çok memnun oldu, dolayısıyla bu işletim sistemini daha
fazla  yaygınlaştırabilmek için  bir şekilde ekran kartı sorununu çözüp her
bilgisayarda çalışır hale getirilebilirse inanın yaygınlaşması çok daha
çabuk olacaktır.