[Pardus-kullanicilari] smolt kullanımı

Murat Ödünç murat.asya at gmail.com
16 Haz 2010 Çar 03:41:26 EEST

sinan jeetli wrote On 15-06-2010 19:54:
> nvidea her zaman iyidir ölüsü bile para eder bende de nvidea 128 mb.
> bir ekran kartı var ve pardus sorunsuz çalışıyor
> sistemden windowsu kaldırdım artık  şimdilik iyi gidiyor
> ayrıca nvidea ekran kartını tam destekli kullanmak isterseniz  paket
> yöneticisinden nvidea driver isteyin bir kod ile program ismi çıkıyor
> onu kurduğunuzda hiç bir sorun yaşamazsınız ve ekranınızı 3b
> kullanabilirsiniz  saygılar

> Daha doğrusu
> Yani intel
> sürücüler ise

> adresini kullanın.
> [...]
Selam
Aynen katılıyorum. Linux kullanacaksınız Nvidia alacaksınız. çünkü
sürücüsü iyi olmayan kart ne kadar performanslı olursa olsun, siz bu
performansı kullanamıyorsunuz. Çünkü sürücüler berbat... 6-7 yıldır
Nvidia istikrarlı biçimde sürücü üretiyor. Bu durum windows'da geçerli.

Murat Ödünç
İletişim Fakültesi Öğrencisi
Eskişehir