[Pardus-kullanicilari] smolt kullanımı

sinan jeetli sinanyildizcelik at hotmail.com
15 Haz 2010 Sal 19:54:15 EEST

nvidea her zaman iyidir ölüsü bile para eder bende de nvidea 128 mb. bir ekran kartı var ve pardus sorunsuz çalışıyor
sistemden windowsu kaldırdım artık  şimdilik iyi gidiyor
ayrıca nvidea ekran kartını tam destekli kullanmak isterseniz  paket yöneticisinden nvidea driver isteyin bir kod ile program ismi çıkıyor onu kurduğunuzda hiç bir sorun yaşamazsınız ve ekranınızı 3b kullanabilirsiniz  saygılar