[Pardus-kullanicilari] pardus altında mevcut oyunlar.

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
15 Haz 2010 Sal 09:49:12 EEST

Arkadaşım
Anıl arkadaşımızın önerilerine ilaveten wine Pk.lerini depodan kurarken
playonlinux pk.ni de kurun windows da çalışan uygulamaları wine ile açıp
oynayabilirsiniz.Playonlinuk burada oyunlar veya program için
win.kütüphanelerine destek sağladığından daha sorunsuz bir kullanım
sağlarsınız. Depoda Kurulabilir pk.ler de Oyunlar sekmesinde 118 oyun mevcut
içlerinde birçoğu windows u aratmayacak güzellikte.Aramıza hoş geldiniz.İyi
günler