[Pardus-kullanicilari] pardus altında mevcut oyunlar.

Hasan Bektaş hasbektas at hotmail.com
15 Haz 2010 Sal 00:01:05 EEST

Merhabalar,

Yıllardır özlemle beklediğim pardusumu yardımlarınızla nihayet kurdum ve eksik  meksik olsa da kullanmaya başladım. Ancak gene ihtiyacım var   yardımlarınıza...
1-Pardusa iyice vakıf olabileceğim kullanma kılavuzu var mıdır?
2-Çocukları (11-12 yaşlarında) windowsdan kurtarabileceğim  pardus altına yüklü oyunlar var mıdır? Varsa nasıl ulaşabilir, nasıl çalıştırabilirim?
3-Avatar filminin oyunu var bende(bilgisayarda briç-satranç dışında oyun oynamam ama bu müthiş bir şey; bilgisayarla birlikte verdiler) bu oyun pardusda çalışır mı? çalışırsa nasıl yükleyebilirim?
4-2009.2'ye yükseltmek için ne yapmalıyım?
5-Elmeğimi okuyan okumayan tüm pardus gönüllülerine sağlıklı uzun ömür dileklerimle...
6-Hoşça kalınız.
7-Hasan BEKTAŞ

Yeni Windows 7: Gündelik işlerinizi basitleştirin. Size en uygun bilgisayarı bulun.
http://windows.microsoft.com/shop