[Pardus-kullanicilari] Servis yöneticisine yeni servis nasıl ekleyebilirim

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
13 Haz 2010 Paz 18:43:17 EEST

13 Haziran 2010 12:53 tarihinde Değer Muharrem <PardusTestcisi at f2s.com>yazdı:

> Merhaba,
>
> Şu anda 2008.2 de pisi paketini bulamadığım Denyhosts programını kaynak
> kodundan kurdum. Programın kendi başlatma betiğini kullanarak
> başlatabiliyorum.
>
> Bu betiği Servis Yöneticisinin içerisine almak için Çomar'a nasıl
> kaydettirebilirim diye biraz araştırdım. 2006'ya ait bir yazışmada
> $ sudo hav register System.Service appname path/to/service.py
> diye bir tavsiye var. O günde bu güne Pardus çok ilerledi tabii. Onun için
> Error:
>  tr.org.pardus.comar.db.nomodel: No such model.
> [...]
Servis betiği eklemek çok basit, servis uygulamalarının pisi inşa
dosyalarına bakınca hemen göreceksiniz zaten, wiki'de pisi paket yapımı
başlığında da bir iki satır yazmıştım.

Birkaç gündür COMAR'ı kullanmak üzerine biraz araştırma yaptım, model
eklemek falan da pek zor değil, belki e-Dergiye bu konuda bir şeyler
yazabilirim.

--
Ali E.İMREK