[Pardus-kullanicilari] değişen anakarttan sonra baş gösteren grafik sorunları

Caner Güral cgural at gmail.com
5 Haz 2010 Cmt 19:37:05 EEST

Caner Güral şöyle yazmış (01-06-2010 16:04):
> Merhaba,
>
> Lenovo marka ThinkPad SL500 model bir dizüstü bilgisayarım var.
> Geçtiğimiz ayın 26'sında LCD ekranı oynatıldığında kapanıyor diye
> garantiye verdim ve 31'inde aldım. İnverter devresinin bozulduğunu ve
> anakartının değiştirilğini söylediler.
>
> Sorun tam olarak şu: Eğer varolan grafik ayarlarıyla olduğu gibi
> açarsam KDE masaüstü gelir gelmez makine kapanıyor. X'e ait xorg.conf
> dosyalarını silip, GRUB'tan grafik kısmını "tekrar sorgula"
> tanımlayarak giriş yaptığımda bu sorunu yaşamıyorum. Ancak videoları
> [...]
Sorunun sürücülerden veya bir hatadan kaynaklanmadığını fark etmiş
bulunuyorum. LCD ekranı bağlantılarını onarması için gönderdiğim servis,
anakart üzerindeki ekran kartına ait soğutucuların vidalarını sıkmayı
unuttuğundan bilgisayar kendini kapatıyormuş.

Bu süreçte yazan Fatih Aşıcı'ya teşekkür ederim.

İyi günler.

--
Caner GÜRAL