[Pardus-kullanicilari] değişen anakarttan sonra baş gösteren grafik sorunları

Caner Güral cgural at gmail.com
2 Haz 2010 Çar 11:12:35 EEST

Fatih Aşıcı şöyle yazmış (02-06-2010 08:08):

> Sorunu tekrarladıktan sonra güvenli ekran kipinde açıp /var/log/Xorg.0.log.old
> dosyasını gönderebilir misiniz?

Şu an bu sorunu yani oturum açılır açılmaz kapanma sorununu yaşamıyorum.
Kapanıyor ancak bu bazen 1 dk. bazen 30 dk. sonra oluyor. Sanırım
sürücüyle alakalı bir soru değil bu. (Montaj sırasında gözden kaçan bir
şey olduğunu düşünüyorum. (Tam teslim alırken gövdenin tam
kapatılmadığını görüp geri vermiştim.) Tek dikkatimi çeken şey, aynı
sürenin Windows'ta hiç 1 dk. olmadığı ve genelde 30 dakikalar
seviyesinde olduğudur. Bilmiyorum, belki de sürücünün kullanımıyla da
alakalıdır.)

Aynı sorunu tekrarladıktan sonra aldığım log dosyasını postaya ekliyorum.

İlginize teşekkür ederim.
İyi günler.

--
Caner GÜRAL