[Pardus-kullanicilari] Ağ Hatası

Ahmet AKMAZ ahmetakmaz at gmail.com
31 Tem 2010 Cmt 11:32:53 EEST

2010/7/31 Ahmet AKMAZ <ahmetakmaz at gmail.com>

> [...]
> olmadığı için konsole'de;
>
> pardus ~ $ package-manager
>
> pardus ~ $ pisi check
> Tüm kurulu paketler denetleniyor.
> * flac denetleniyor... Tamam
> * smpeg denetleniyor... Tamam
> * iputils denetleniyor... *Program sonlandırıldı.
> /usr/bin/ping dosyasının SHA1 kontrol toplamı hesaplanamıyor.*
> Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
> pardus ~ $
>
> komutlarını verdim ve yukarıdaki iletileri aldım. Başka denemem gereken bir
> husus var mı ya da bu sadece ban ait değil de genel bir hata mı?

pardus ~ $ sudo pisi up
Parola:
Depolar güncelleniyor
Depo güncelleniyor: contrib-2009
pisi-index.xml.bz2.sha1sum     (40.0  B)100%    652.75 KB/s [00:00:00]
[tamamlandı]
contrib-2009 depo bilgisi güncel.
Depo güncelleniyor: gnome
Program sonlandırıldı.
"http://pardus-gnome.prj.be/pisi-index.xml.bz2.sha1sum" hedef dosyasına
erişilemedi: [Errno 14] PYCURL ERROR 7 - ""

--
Ahmet AKMAZ

Karanlık ebedî değildir. Aydınlık günler için mücadele gerekir.