[Pardus-kullanicilari] Ağ Hatası

Ahmet AKMAZ ahmetakmaz at gmail.com
31 Tem 2010 Cmt 07:49:06 EEST

Günaydın Arkadaşlar,
Bu sabah (31 Temmuz 2010, saat: 07:40) Paket Yöneticisi'nden Güncellemeleri
Göster dediğimde bir Ağ Hatası penceresinde "Lütfen ağ ayarlarınızı kontrol
edin ve tekrar deneyin." uyarısı ile karşılaştım. İnternet ağımda bir mesele
olmadığı için konsole'de;

pardus ~ $ package-manager

pardus ~ $ pisi check
Tüm kurulu paketler denetleniyor.
* flac denetleniyor... Tamam
* smpeg denetleniyor... Tamam
* iputils denetleniyor... *Program sonlandırıldı.
/usr/bin/ping dosyasının SHA1 kontrol toplamı hesaplanamıyor.*
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
pardus ~ $

komutlarını verdim ve yukarıdaki iletileri aldım. Başka denemem gereken bir
husus var mı ya da bu sadece ban ait değil de genel bir hata mı?

Teşekkür ederim.

--
Ahmet AKMAZ

Karanlık ebedî değildir. Aydınlık günler için mücadele gerekir.