[Pardus-kullanicilari] Yenilikçilik-Pardusumuz ve Distrowatch

sinan jeetli sinanyildizcelik at hotmail.com
29 Tem 2010 Per 20:24:23 EEST

emeğine sağlık arkadaşım bende çok mutluyum  tam 9 aydır pardus kullanıyorum ve formatsız 9 ay dile kolay windows kullanırken 15 günde bir format atıyordum ya mavi ekran çıkıyordu yada  açılmıyordu 9 ay boyunca tırtıklamadığım dosyası kalmadı diye bilirim  ama bildiğimden değil burda mesajları okuyorum birileri hata bildirmiş bende de varmı diye karşılaştırıyorum bakıyorum eğer windowsu bu kadar karıştırsaydım şimdiye 50 nci formatı atmıştım  pardus  benim için vaz geçilmez oldu ah keşke  şu oyun  kurmalarıda bir çözseydim .
beniiim pardus dan dileğim tüm windows tabanlı programların açıla bilmesi program veya oyun dosyaları birde programları kurarken  next ,yes ,kabul  gibi kolaylaştırılmış ikonları pardusda da olmasını isterim  birde bazı arkadaşlarım soruyor ofis programı şunu yada bunu yapabiliyormu diye cevabım open ofis  oluyor ama tam bilgim yok olmadığından da hangi dosyaları yada hangi sunuları açabilir bilmiyorum bu tür bilgileri de bizlerle paylaşırlarsa yada open ofisi geliştirip windowsun açamadığı programları bile açmasını ne kadar çok isterim bilemezsiniz
cümleden saygılar selamlar