[Pardus-kullanicilari] Yenilikçilik-Pardusumuz ve Distrowatch

Blue Berry wenbrand at yahoo.co.uk
21 Tem 2010 Çar 23:04:44 EEST

Her ne kadar yaz dönemi olmasından dolayı insanlar tatile gittikleri için
olduğunu düşünsem de Distrowatch sitesindeki sıralama da Pardusumuzun -şu aralar
geçici- olarak düşüş göstermesi dikkatimi çekti. Pardusumuz şu haliyle dahi ilk
10-15i hakediyorsa da, üerinde düşününce Pardusumuzun yeniliçilikte öcü olması
gerektiği kanaati oluştu bende.Yani Pardusumuz öyle yenilikler sunmalı ki diğer
sürümler Pardusumuzu taklit etmek zorunda kalmalı hatta o 2 meşhur (linux
olmayan) işletim sistemi bile. Sadece detaylarda olabilecek önemli
değişikliklerden bahsetmiyorum, öyle şeyler yapılmalı ki Linux dünyasında haber
olsun. Peki şu anki Pardusumuzdan mutlu muyum? KESİNLİKLE MUTLUYUM. Daha güzel
Parduslara (Ülkemizin, biricik Türkiyemizin işletim sisteminin daha güzel
günlerine) kavuşmak dileğiyle.