[Pardus-kullanicilari] Video Problemi

Ahmet AKMAZ ahmetakmaz at gmail.com
25 Tem 2010 Paz 10:00:29 EEST

24 Temmuz 2010 20:56 tarihinde Caner Güral <cgural at gmail.com> yazdı:

> Ahmet AKMAZ şöyle yazmış (24-07-2010 19:30):

> http://liste.pardus.org.tr/pardus-kullanicilari/2010-July/thread.html

> Maalesef, gitmiyor (ilk iletinizi kastetmiyorum, yanıtlarınızı
> kastediyorum). İsterseniz gönderilmiş iletiler dizininize girip,
> gönderdiğiniz e-postaları kime gönderdiğinize bakmayı deneyin. Öyle ki
> yazıştığımız son iki iletinin "Kime" kısımlarında
> pardus-pullanicilari at pardus.org.tr adresi de yok.
>
> --
> Caner GÜRAL

Caner Bey, dediğiniz gibi "Kime" kısmında "Caner" yazıyor. Sizin
yazdıklarınızda da "bana" yazıyor. Bunu nasıl aşabilirim. Mesajları cevap
olarak yazıyorum ama maalesef listenin tamamına gitmiyor demek ki bu durumda
benim anladığım kadarıyla sizin yazdıklarınız da listenin diğer elemanlarına
gitmiyor.
Mesajı gönderirken şimdi dikkat ettim sizin mail adresiniz var. Onu
değiştirerek deneyeceğim inşallah bu defa olur.

--
Ahmet AKMAZ

Karanlık ebedî değildir. Aydınlık günler için mücadele gerekir.